דילוג לתוכן המרכזי

היה היה נער

תמונת סטילס אופקית היה היה נער

קרדיט צילום: תומר אפלבאום

צפיתי בסרט חזרה לאזור האישי צפית בסרט זה

55 דקות / עברית

חברת הפקה: אורי לוי‏ מפיקים: אורי לוי בימוי: אורי לוי צילום: אורי לוי עריכה: אילה בנגד

ב- 2019 ביימתי את הסרט "היה היה ילד" המתעד את התמודדותו של רון, אז בן 10, ילד עם שיתוק מוחין, ולצידו בני משפחתו ואחיו התאום, הבריא, ינאי שהוא הבבואה הבריא של רון. הסרט זוכה פרס "חביב הקהל" ו"השופטים" בפסטיבל דוק אביב 2019 מוקרן מאז מול קהלים רבים כשהשאלה החוזרת היא מה קרה עם רון... שבע שנים עברו מאז שהסרט יצא לאור. רון, היום בן 18 נמצא בצומת דרכים בין יציאה למכינה לבוגרים עם צרכים מיוחדים או מגורים עם מטפל בבית הוריו, בעוד ינאי, מתאמן להתקבל ליחידה קרבית. רגע לפני עזיבת הקן, לצד התבוננות רפלקטיבית על התהליך שעברו בסרט כיחידים וכמשפחה, רון ינאי וההורים מתמודדים באומץ וברגישות מול אתגר הגדילה הבא.

תחרות פרסי 2025 | סרטים תיעודיים מעל-40 דקות