האקדמיה מקבלת חברים באופן מרוכז בסוף כל שנה, ולכן בחודשים נובמבר-דצמבר תשובה בנוגע לקבלה תגיע במהירות. בשאר חודשי השנה, מהירות התשובה תלויה במועדי התכנסות ועדת הקבלה, שהינם משתנים בהתאם לעומס פעילות האקדמיה.
האקדמיה מקבלת חברים חדשים בחודשים נובמבר-דצמבר בכל שנה, ומחדשת חברות (ובהתאם, תשלומים) בחודש ינואר של כל שנה.
רק חברים אשר הסדירו את תשלום דמי החבר שלהם במועד יקבלו זכות הצבעה בתחרויות אופיר והטלוויזיה.
ניתן לשלם רק בהוראת קבע באשראי.
וועדת הקבלה מורכבת מחברי וחברות האקדמיה אשר נמצאים בוועד המנהל.
דמי חבר מלאים הם 350 ש"ח לשנה.
דמי חבר עבור בני זוג, כאשר שניהם חברי אקדמיה הם 600 ש"ח לזוג.
אזרחים ותיקים, הורים יחידנים ונכי צה"ל מוזמנים ליצור איתנו קשר בנוגע להנחה בדמי החבר.